poniedziałek, 4 maja 2020

Poniedziałkowa zagadka i oczywiście zbiórka

Mamy nadzieję, że przez te kilka dniwypoczeliście i nabraliście siły do dalszych wyzwań.
Jak w każdy poniedziałek serdecznie zapraszamy na zbiórkę: https://us02web.zoom.us/j/87941772192?pwd=ZjdhNWphcXhka0tnblltL0pZZWNiQT09

Mamy również dla was zagadkę: Przy stole siedzą: Mama, Tata, Babcia, Dziadek, Ciocia, Wujek i Kuzynka.
Oto co powiedziało każde z nich: Mama: Pilota ma na pewno Wujek Tata: Coś Ty, pilota schował Dziadek albo Kuzynka, bo coś jej tak się oczy świecą. Babcia: Nie kłóćcie się, to chyba ja mam tego pilota Dziadek: Na mnie nie patrzcie, ja nie oglądam TV i nie mam pilota Ciocia: Babcia nie może mieć pilota, bo ja go mam Wujek: Ludzie, co Wy opowiadacie, pilota muszą mieć na pewno gospodarze domu, czyli Mama lub Tata. Kuzynka: Skończyłam psychologię, więc Wam powiem – tylko jedno z Was mówiło prawdę. A że Kuzynka była wzorową uczennicą to rzeczywiście ma rację. Kto więc ma pilota?

Czekamy na wasze rozwiązania!!! I oczywiście do zobaczenia na zbiórce!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz